BENDROSIOS PARDAVIMO SĄLYGOS
sužinokite daugiau apie sąlygas
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios Bendrosios pardavimo sąlygos (toliau – Sąlygos) reglamentuoja teisinius santykius tarp LUCIDUS, t. y. Tiekėjo, ir Pirkėjo dėl elektros, elektrotechnikos ir kitų prekių (toliau – Prekės) pardavimo ir tiekimo.
1.2. Pateikdamas Prekių užsakymą, Klientas pripažįsta ir sutinka laikytis visų šių Sąlygų.
1.3. Bet kokie pakeitimai ar nukrypimai nuo šių Sąlygų galioja tik tuo atveju, jei abi šalys dėl jų susitaria raštu.
1.4. Tiekėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti šias sąlygas. Atnaujintos Sąlygos bus taikomos užsakymams, pateiktiems po jų paskelbimo dienos.
2. Užsakymai, mokėjimai ir kredito sąlygos
2.1. Techninės charakteristikos, matmenys, svoris ir t. t., nurodyti kataloguose, gaminių duomenų lapuose, reklaminiuose dokumentuose ir t. t., yra tik informacinio pobūdžio ir nėra sutartiniai. Užsakymai pateikiami tiesiogiai Tiekėjui elektroninėmis priemonėmis. Patvirtinti užsakymai negali būti atšaukti.
2.2. „Vartotojo teisė atsisakyti ir/ar grąžinti prekes netaikoma prekėms, pagamintoms pagal specialius vartotojo nurodymus ar pritaikytoms pagal jo asmeninius poreikius. Visos prekės, užsakytos iš LUCIDUS, yra laikomos personalizuotomis ir užsakytomis internetu, todėl grąžinimo teisė netaikoma. Tai atitinka Lietuvos civilinio kodekso 6.228(1) straipsnį, Europos Sąjungos direktyvą 2011/83/EU 16 straipsnį ir Lietuvos Vartotojų teisių apsaugos įstatymą.“
2.3. Užsakovas moka už Prekes pagal sutartyje ar užsakyme sutartas mokėjimo sąlygas.
2.4 . Pavėluoto mokėjimo atveju Tiekėjas turi teisę iš Pirkėjo reikalauti 0,05 % delspinigių už kiekvieną pradelstą dieną, skaičiuojamų nuo mokėjimo termino dienos iki visiško apmokėjimo gavimo.
2.5. Tiekėjas pasilieka teisę sulaikyti būsimus tiekimus arba nutraukti sutartį ir/ar užsakymą, jei Klientas laiku neatlieka mokėjimų.
Nuosavybės teisės
2.6. Tiekėjo tiekiamų Prekių nuosavybės teisė Klientui pereina tik po to, kai už pristatytas Prekes ar jų partijas visiškai apmokama.
Kredito limitas
2.7. Šalys susitaria, kad Kliento kredito limitas nustatomas individualiai kiekvienam projektui ir klientui, remiantis LUCIDUS prekinio kredito draudimo sutartimi su pasirinkta draudimo bendrove (toliau – „Kredito limitas”). Jei Kredito limitas viršijamas, Užsakovas privalo per 2 (dvi) darbo dienas nuo Tiekėjo prašymo gavimo dienos sumokėti už Prekes, viršijančias Kredito limitą.
2.8. Tiekėjas turi teisę nutraukti sutartį, jei viršijamas Kredito limitas, o Klientas per 2 (dvi) darbo dienas nuo Tiekėjo reikalavimo gavimo dienos nesumoka Kredito limitą viršijančios sumos.
Prekinių kreditų draudimas
2.9. Siekdamas užtikrinti tinkamą atsiskaitymą už Prekes, Tiekėjas su pasirinkta draudimo bendrove sudarė prekinio kredito draudimo sutartį. Jei pasirinkta draudimo bendrovė panaikina arba sumažina Pirkėjo prekinio kredito limitą, Prekių tiekimas bus nedelsiant sustabdytas be jokios Tiekėjo atsakomybės.
2.10. Tokiu atveju Klientas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per tris (3) darbo dienas nuo tiekimo sustabdymo, pateikti priimtiną sutarties įvykdymo garantiją, konkrečiai – banko garantiją, sumokėti Tiekėjo nurodyto dydžio avansą arba pateikti sutarties su Kliento galutiniu klientu kopiją, užtikrinančią, kad lėšos bus tiesiogiai pervestos Tiekėjui.
2.11. Visais atvejais panaudotas prekybos kredito limitas negali viršyti suteikto prekybos kredito limito. Jei prekybos kredito limitas pasiekiamas, Klientas privalo apmokėti anksčiau išrašytas sąskaitas faktūras ir tik tada gali būti toliau tiekiamos Prekės arba išrašomos naujos sąskaitos faktūros.
3. Prekių pristatymas ir priėmimas
3.1. Pristatymo sąlygos nurodomos kiekviename užsakymo patvirtinime arba šalių sutartyje.
3.2. Prekių atsitiktinio praradimo ar sugadinimo rizika pereina Klientui nuo pristatymo momento, nebent susitarta kitaip.
3.3. Gavęs Prekes, Klientas privalo jas patikrinti ir per penkias (5) darbo dienas raštu pranešti Tiekėjui apie bet kokius defektus, pažeidimus ar kiekio neatitikimus. To nepadarius, bus laikoma, kad Prekės priimtos be jokių prieštaravimų.
4. Garantija ir atsakomybė
4.1. Prekių garantinis laikotarpis yra dvidešimt keturi (24) mėnesiai nuo projekto, kuriame naudojamos Prekės, perdavimo eksploatuoti dienos, tačiau šis laikotarpis gali būti pratęstas atskiru Šalių susitarimu, bet ne ilgiau kaip trisdešimt (30) mėnesių nuo perdavimo eksploatuoti dienos (toliau – „Garantinis laikotarpis”).
4.2. Jei Prekių gamintojas yra nustatęs ilgesnį garantinį laikotarpį, nei nurodyta pirmiau, šalys laikosi gamintojo nustatyto garantinio laikotarpio.
4.3. Tiekėjas neprisiima jokios atsakomybės ir neatsako už bet kokią žalą, atsiradusią dėl netinkamo montavimo, priežiūros, Prekių naudojimo pažeidžiant gamintojo specifikacijas ar Kliento atliktų modifikacijų, taip pat už bet kokį kitą Prekių naudojimą, prieštaraujantį įprastai praktikai.
4.4. Garantinės pretenzijos atveju Tiekėjas pasilieka teisę patikrinti nekokybiškas Prekes ir, jei taikoma garantija, savo nuožiūra pataisyti, pakeisti arba grąžinti nekokybiškų Prekių vertę. Garantinės prekės turi būti prisatytos/pasiimtos iš LUCIDUS buveinės adreso jeigu nesutarta kitaip.
4.5. Siekdama užtikrinti tinkamą ir savalaikį garantinį aptarnavimą, LUCIDUS kiekvienai sąskaitai faktūrai taiko 0,75 % nuo prekių vertės garantinio aptarnavimo mokestį. Šis garantinis aptarnavimas neapima darbų vietoje. Jei dėl to susitarta pirkimo-pardavimo sutartyje, už papildomą mokestį LUCIDUS gali suteikti garantinį aptarnavimą, įskaitant darbus (sugedusių elementų keitimą arba remontą įrengimo vietoje).
4.6. Visais garantijos atvejais Klientas užpildo pretenzijos formą, kurią galima rasti adresu https://www.lucidus.lt/garantija/.
4.7. Jei Tiekėjas patiria nuostolių dėl Kliento kaltės, Klientas privalo juos visiškai atlyginti. Pavyzdžiui, bet neapsiribojant jei įvertinus prekę nustatoma kad tai yra ne garantinis gedimas ar defektas, pirkėjas privalo atlyginti susidariusus kaštus.
4.8. Užsakovas garantuoja, kad jo draudikai ar bet kuri trečioji šalis, su kuria jis palaiko sutartinius santykius, atsisakys bet kokio apeliacinio skundo prieš Tiekėją ar jo draudikus.
5. Force Majeure
5.1. Tiekėjas neatsako už įsipareigojimų nevykdymą ar vėlavimą juos vykdyti dėl force majeure aplinkybių, įskaitant, bet neapsiribojant, stichines nelaimes, streikus, darbo ginčus, vyriausybės veiksmus, karus ar kitas aplinkybes, kurių jis negali kontroliuoti.
5.2. Jei dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių sutartiniai įsipareigojimai negali būti vykdomi ilgiau nei trisdešimt (30) dienų, bet kuri šalis gali nutraukti sutartį be jokios atsakomybės, išskyrus jau įvykdytus įsipareigojimus.
6. Konfidencialumas
6.1. Šalys susitaria laikyti visą iš viena kitos gautą komercinę ir techninę informaciją konfidencialia ir neatskleisti jos trečiosioms šalims be išankstinio raštiško sutikimo, išskyrus įstatymų numatytus atvejus.
6.2. Šis konfidencialumo įsipareigojimas galioja penkerius (5) metus po sutartinių santykių nutraukimo.
7. Taikytina teisė ir ginčų sprendimas
7.1. Šioms sąlygoms taikomi ir jos aiškinamos pagal Lietuvos įstatymus.
7.2. Bet kokie ginčai, kylantys dėl šių sąlygų ar su jomis susiję, sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, ginčas perduodamas nagrinėti kompetentingiems Lietuvos teismams.
8. Įvairūs
8.1. Jei kuri nors šių Sąlygų nuostata pripažįstama negaliojančia ar neįgyvendinama, likusios nuostatos lieka galioti.
8.2. Klientas negali perleisti savo teisių ar įsipareigojimų pagal šias sąlygas be išankstinio raštiško Tiekėjo sutikimo.
8.3. Tiekėjas pasilieka teisę sustabdyti tiekimą, jei kliento finansinė padėtis labai pablogėja arba jei jam iškeliama bankroto byla.
8.4. Šios sąlygos galioja ir yra visiškai galiojančios. Jei šios Sąlygos prieštarauja sudarytos sutarties sąlygoms, pirmenybė teikiama sutarties nuostatoms
Pateikdamas užsakymą, Klientas pripažįsta ir sutinka su šiomis Bendrosiomis pardavimo sąlygomis.